Hej lilla bloggen, nu är jag här igen. Vet ni vad? Jag har inte hunnit med er! Förlåt! Men vet ni vad? Jag har gjort massa andra helgalna grejer!

Minns ni att jag hade en audition för en stund sedan? Den gick himla bra, och nu har vi spelat in skitfrän TV som blir sänd i vår! Vad tror ni att jag ska vara med på? En gång i påsk får man se mig klanta till det lite grann, och äta ganska mycket mat, och prata väldigt mycket om smör. 

Den TV-inspelningsveckan gick ju lite i 140 så man hann inte riktigt sova, och så jobbade jag ju 50% vid sidan av det. Och jag hann väl kanske sova 1 timme på planet till..

Bild

…underbara Paris! Jag drog dit fredag kväll till söndag morgon för att besöka min lillasyster som bor där. Hon fyllde 23 år så vi hade överraskningsfest och jag fick vara ansvarig för att lura henne dit vi skulle. I Paris där jag inte hittar. Plus att jag KAN INTE LJUGA. Jag börjar fnissa som en femtonåring om jag ska luras. Men det gick tll slut bra! Däremo var jag så upptagen av att hålla masken att jag knappt hann ta några bilder. 

Och jag hann väl i ärlighetens namn inte helt sova ut den helgen heller. Det blev ganska sent. Och med sent menar jag typ mellansen morgon. Så efter det så har jag nästan bara sovit och i varje fall inte orkar blogga eller laga mat eller sådant tjafs. 

En grej till bara, innan jag försvinner ur min dvala och kanske till och med får tummen ur och förbereder lite Janssons Frestelserecept till er, är det okej om man redan kanske har juldekorerat sitt hem, även om det är november? Frågar åt en vän. 

God Jul hörrni, nu är jag tillbaka i ditt liv! Och om du har ett problem med min tidiga julpepp har jag bara en sak att säga:

Bild

 

 

Kommentera

