Tanja, den mycket hungriga larven

Hej hörrdu! Jag har inte glömt bort dig. Jag lovar och svär. Men livet efter semestern går i 180 och orken och lusten försvinner. Hinner knappt bli färdig med maten innan den ligger långt långt ned i magen. 

Bild

Såhär hungrig är jag. Inte konstigt man inte hinner med bilder, eller att tugga eller sådana saker. 

Det blir bättring framöver, men jag behöver litet andrum en liten stund. Men, likt den man som många liknar mig med, så säger jag:

I’ll be back. 

Bild

REKLAM

Workshop i Paint MS, bara 1500:-! Löp och köp!

 

2 thoughts on “Tanja, den mycket hungriga larven

Kommentera

