Prinsessan Madelaine

Gamla toårsfavoriterna Svensk Pop gjorde för längesedan en fantastiskt fin låt om helgens favoritbrud – Madelaine. Den tycker jag att ni borde höra med en gång – bara att klicka HÄR!

Bild

Åh! Prinsessan Madelene
Har en brorsa i armén
Och en särskild typ av gen gör blodet blått
Jag drömmer om den dagen då jag får dej
Jag hoppas att du inte är en svår tjej
Och att jag är en man av folket
Det spelar ingen roll
För jag har läst i Se &Hör att du har koll

Och med det önskas det en fin söndagskväll, nu väntar jag finbesök från Tiia på fattigmansmat. Hammalagad, majonässtinn potatissallad och kokta ägg. Och kanske en skvätt bubbel dårå, för att balansera. För jag vill ha en tjej med lite go i, en sån som kanske gillar Ebba Grön och David Bowie….

Kommentera

